DAVICI PUZZLES NLDAVICI PUZZLES NLDAVICI PUZZLES NL
0€0.00

FAQ

Maak je geen zorgen als je nog niet meteen een orderbevestiging hebt ontvangen. We hebben tijd nodig om de bestelling te verwerken, en zodra het is gedaan, ontvangt u een e-mail. Als er meer dan twee dagen zijn verstreken, neem dan contact met ons op, uw e-mailadres werd verkeerd gespeld.

Alle bestellingen worden bijgehouden, zodat u weet wanneer uw pakje op uw postkantoor of bij u aankomt. U kunt de locatie van uw bestelling hier controleren met behulp van uw bestelnummer en e-mailadres. Of u kunt de status van uw bestelling controleren in uw orderbevestigingsmail. Bestellingen worden gewoonlijk geleverd volgens de Levertijd. Als uw pakket te laat aankomt, raden wij u aan contact op te nemen met uw plaatselijke postkantoor.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Wij zijn bereid om eventuele problemen met defecte goederen op te lossen. Als u een fout ontdekt, kunt u het artikel terugsturen voor een terugbetaling of omruiling. Zie ons retourbeleid voor meer informatie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantendienst.

U kunt gebruik maken van een van de onderstaande betaalmethoden. Al uw gegevens zijn beschermd, want wij nemen veiligheid zeer serieus. Voorbeelden van kaarten: Visa, Master Card, Discover, American Express wij nemen fraude ook zeer serieus, dus alle creditcardhouders worden gecontroleerd door ons beveiligingssysteem en worden geverifieerd en geautoriseerd door zowel ons als de kaartuitgever. Als u probeert om een bestelling te plaatsen met een cadeaubon. Als u een promo code wilt toepassen, willen wij u eraan herinneren dat u slechts één code per bestelling kunt gebruiken, en dat er geen uitzonderingen zijn.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Wij bieden traceerbare verzending op alle bestellingen, zodat u in staat zult zijn om te controleren wanneer uw pakket zal worden geleverd aan uw plaatselijke postkantoor of rechtstreeks naar uw plaats. U kunt de locatie van uw bestelling hier controleren met behulp van uw bestelnummer en e-mailadres. Of u kunt de orderstatus controleren in de orderbevestigingsmail. Gewoonlijk worden bestellingen geleverd volgens de levertijd. Als het pakket te laat is, raden wij u aan contact op te nemen met uw lokale postkantoor.


You can return anything for refund, exchange, or gift within 30 days of order placement. * The price you've paid for the item(s) except for the cost of shipping will be refunded to your original payment method. It might take up to 7 business days to be reflected on your account. * In cases when you have received wrong or faulty goods, please contact us and let us know of the issue before returning them. * The goods should be in their original condition and have the original tags attached. * We can issue the refund only after the return package is delivered to our warehouse and processed. * In the unlikely event that something is returned to us in improper condition, we may have to send it back. * All the returned goods sare inspected. * The goods are at your responsibility until they reach our warehouse, so please make sure they are packed properly and can't get damaged on the way. * We are not responsible for the goods that were returned to us by mistake. * The processing of returned goods might take up to 1 business day. *After you have finished the return procedure on our website, check your email and print out the shipping label and return form attached to the letter.

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
Winkelwagentje

Uw winkelwagen is leeg.

Return To Shop

Bestelbon Toevoegen Bestelnotitie Bewerken
Verzendkosten Schatten
Add A Coupon

Verzendkosten Schatten

Add A Coupon

Coupon code will work on checkout page